dimecres, de desembre 31, 2008

El vinil torna!!!!

Ahir vaig baixar a Barcelona, tal com diuen aquí a Sant Andreu anar al centre de la ciutat, i vaig passejar pels llocs habituals, ho sento Xulio ja no podràs tornar a escriure que un personatge passa per la botiga de Happy Books de Passeig de Gràcia, ja no existeix...

Vaig anar al meu lloc de pelegrinatge particular, el carrer Tallers, i especialment les botigues Castelló i Revolver, vaig escoltar un senyor que demanava per una k7 de Luís Aguilé, vaig disputar amb un altre friki com jo per un disc de Bob Dylan i Johnny Cash en directe de 1969, en resum, tot d'allò més normal.
Tenia una mica més de temps i això es va notar en les adquisicions:
- Pete Seeger's greatest hits, CBS, edició espanyola de 1970, per where have all the flowers gone.
- Donovan, his 20 greatest hits, 2LP, CBS, edició holandesa de 1981, per season of the witch.
- Cat Stevens, the view from the top, 2LP, DECCA, edició alemanya de 1975, per the first cut is the deepest i I'm gonna get me a gun.
- The Gutter Twins, Saturnalia, 2LP, SUBPOP, 2008, per la veu de Greg Dulli i Mark Lannegan.
- Morrissey, Greatest Hits, 2LP, DECCA, 2008, per everyday is like sunday, curiositat, preu i la foto interior brutal "your arse an'all".
-The Racounters, Consolers of the lonely, 2LP, THIRD MAN, 2008, per Jack White III, presentació i fotos.
Ara només falta posar-se a escoltar-los...

Aquí tenim un enllaç a un article molt interessant sobre el retorn del vinil.
Aquí un altre enllaç a backtoblackvinyl